strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/maxfotoi/public_html/climate/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.

Про що вам не скажуть виробники «швидкого» одягу

Швидка мода Рекламні кампанії, що є нічим іншим, аніж «зеленим камуфляжем», відволікають нас від того, що насправді відбувається за лаштунками процесу виробництва так званого «швидкого» одягу.

Індустрія моди докладає чималих зусиль, аби запевнити покупця у доцільності й необхідності великих витрат на «зелені» рекламні кампанії, а також для запуску нових ліній «органічного» та «екологічно чистого» одягу. Проте такий підхід із самого початку є неможливим, адже шалений попит вимагає величезної продуктивності, а це, у свою чергу, викликає сумніви щодо заяв про екологічну чистоту виробництва.

Читати також: ]]>  Швидка мода не може бути екологічно чистою ]]>

Чимало факторів змушують модну індустрію привертати увагу споживача до своїх «зелених» рекламних кампаній, незалежно від того, корисні вони чи ні. Насправді за лаштунками такого бізнесу відбуваються речі, для яких подібні рекламні кампанії слугують лише «зеленим камуфляжем». Huffington Post опублікували п’ять фактів, які індустрія «швидкої» моди від нас приховує. Кожен із цих фактів викликає глибоке занепокоєння щодо тих методів, які використовують виробники модного одягу для таких магазинів, як ZARA, H&M, Topshop та багато інших… Розглянемо три найбільш вражаючі факти.

1. Одяг швидкого виробництва містить токсичні хімічні речовини, зокрема свинець.

Деякі виробники письмово погодились відмовитися від використання важких металів у виробництві, але це не означає, що вони дотримуються своїх обіцянок . Окремі мережі магазинів продовжують продавати сумки, ремені та взуття, концентрація свинцю в яких вища за усталену норму.

Організація Greenpeace зробила свій внесок у боротьбу із цією проблемою, розпочавши кампанію під назвою «Маленькі монстри» взимку минулого року. Такими монстрами є ті шкідливі елементи, що потрапляють на одяг вже після виробництва, зокрема дорогою до полиць магазинів. Негативний вплив, що вони можуть справляти на споживачів, а особливо на дітей, величезний.

Було протестовано 12 відомих брендів (загалом 82 різновиди дитячого одягу), включно із продукцією таких компаній, як Disney, Adidas, Burberry, GAP, Puma, Nike. Одяг кожного з брендів містив кількість хімічних речовин, що перевищує дозволену норму .

 2. Блискітки, стрази та експлуатація дітей.

Часто робітники закордонних компаній працюють просто у своїх однокімнатних домівках, де займаються прикрашанням одягу стразами та блискітками. Їхній заробіток залежить від кількості виконаної роботи, а тому до кропіткої справи батьки залучають і своїх дітей. Можливо, тому, що їхні маленькі пальчики більше пристосовані до такої роботи, але також вагомим є факт: що більше буде зроблено, то більше грошей заробить сім’я.

Експлуатація дітей у виробництві одягу

Діти, які працюють на підприємстві GAP у Нью-Делі

Імовірно, пристрої, що могли б це робити, надто дорогі, і компанії не поспішають їх купувати, адже їм доступна дешева ручна праця.

3. Індустрія моди знову і знову змушує вас почуватись «не в тренді».

Дизайнери створюють нові стилі та моделі, а вітрини магазинів поповнюються новими колекціями щотижня. За таких умов встигати за ними і бути «в тренді» майже неможливо. Покупець ніколи не відчуває, що знайшов свій ідеальний стиль, адже все дуже швидко змінюється.

Бізнес «швидкої» моди тримається за рахунок великого обсягу продажів дешевих продуктів, а тому магазини робитимуть усе, задля того, щоб люди продовжували купувати, адже це робить бізнес прибутковим. Змушувати споживача постійно почуватися незадоволеним власним рівнем «стилю» – це схема, що справді працює.

Читати також: Вів'єн Вествуд на тему моди та фрекінгу: «Хто ці люди, що правлять світом? Я вам скажу ...» 

Намагайтеся триматися подалі від цього. Відвідуйте секонд-хенди, купуйте у невеличких приватних магазинах або дизайнерських бутиках. Купуйте менше, але вищого ґатунку. Шийте самі, якщо вмієте. Насправді є величезна кількість можливостей для тих, хто прагне втриматись від спокуси купувати одяг «швидкого» виробництва.

Для КліматІнфо переклала та підготувала Олександра Нікітіна

Редактор: Юліана Зелена

Поділитись в соціальних мережах: