strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/maxfotoi/public_html/climate/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.

«Адідас» лишає поліетиленові пакети в історії

Адідас стає ще зеленішим У рамках святкування Дня Землі, а також з метою підкреслити свою незмінну прихильність до ідеї екологічної стабільності, представники компанії «Адідас» оголосили про ліквідацію пластикових пакетів у магазинах «Адідас» по всьому світу. Також вони повідомили, що використання паперових пакетів замість пластикових розпочнеться негайно (у квітні   прим. редакції), а в Росії та Казахстані – вже цього червня.

До того ж, протягом останнього року «Адідас» тісно співпрацювала зі своїми партнерами, в результаті чого більшість торгових підприємств почнуть використовувати паперові пакети до кінця червня 2016 року.

Це означає, що щороку компанія «Адідас» ліквідуватиме близько 70 мільйонів пластикових пакетів у більше ніж 14 000 магазинах по всьому світу. За підрахунками, це близько 3 мільйонів поліетиленових пакетів у США та понад 2 мільйони у Німеччині.

«Відмова від пластикових пакетів є частиною нашої кампанії, спрямованої на збільшення використання екологічно-стійких матеріалів у нашому виробництві, продуктах та магазинах. Нещодавно ми оголосили нашу нову екологічну стратегію «Спорт потребує простору» (Sport Needs a Space).

«Персонал наших магазинів пройшов спеціальне тренування, щоб допомогти покупцям зробити цей важливий крок разом з нами. Надалі, перед тим, як дати паперовий пакет, ми запитуватимемо наших відвідувачів, чи справді він їм потрібен . Разом зі зменшенням кількості пакетів, ми мінімізуємо наш негативний вплив на навколишнє середовище . Це допоможе нам стати більш екологічною компанією»,   розповідає Роланд Аущель (Roland Auschel), член правління, відповідальний за світові продажі.

Адідас відмовляється від поліетилену

Ідея відмовитися від пластикових пакетів виникла рік тому, коли компанія оголосила про партнерство з організацією  « ]]> Переговори заради океану ]]> »  ( Parley for the Oceans) . Будучи однією із засновників, «Адідас» підтримує організацію в освітній та комунікаційній діяльності, а також їхню програму  « Океан без Пластику » , націлену зупинити забруднення океану пластиком. Крім відмови від пластикових пакетів, Адідас зробила й інші конкретні кроки, щоб зменшити використання первинного пластику:

  • До 31 грудня 2015 року завершилося використання пластикових мікрогранул у всіх продуктах із догляду за шкірою.
  • Відмова від використання пластикових пляшок під час зустрічей в штаб-квартирі в Херцогенаурах, Німеччина, станом на 2015 рік.

Програма компанії «Адідас» регулярно відзначається провідними соціально-відповідальними інвестиційними рейтинговими агенціями, як Dow Jones Sustainability Indices та FTSE4Good Index. У 2015 році, компанія була 16-ий раз воспіль включена в Dow Jones Sustainability Indices. Також, на початку 2016 року, «Адідас» зайняла 5 місце серед «100 найбільш екологічних корпорацій світу», як було оголошено засобами масової інформації.

Читати також:  «Адідас»  створили кросівки з океанічного пластикового сміття

Для КліматІнфо переклала та підготувала Юлія Коломієць

Редактор: Тетяна Синчук

Поділитись в соціальних мережах: