strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/maxfotoi/public_html/climate/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.

Барбі – вбивця. Кен у шоці!

Гламур убиває. Кен розриває із Барбі після фото-компромату, представленого Greenpeace.

Організація Greenpeace, яка пильно слідкує за антиекологічними та антигуманними діями світових корпорацій (в свій час під прицілом опинилися такі компанії, як Nestle та BP), зараз звернула свою увагу на дії компанії Mattel – одного з найпотужніших виробників іграшок в світі, котрий випускає відому ляльку Барбі (Barbie). «Зелені» активісти запустили компанію на тему розриву стосунків між Барбі та Кеном, причиною якого стало те, що відома лялька  «закутується» в паперову упаковку, котру виробляють з індонезійської деревини, й таким чином ставлять під загрозу вимираючий вид суматранських тигрів.

Цю ситуацію можна виправити, надіславши лист генеральному директору Mattel з проханням зупинити сприяння вирубці лісу заради дешевих пакувальних матеріалів. Можливо, позитивний результат справи допоможе налагодженню відносин між закоханими.

Організація запрошує усіх, кому небайдужий стан навколишнього середовища, тих, хто переконаний, що майбутнє ігор не повинно ставити хрест на майбутньому тропічних лісів, подивитися іронічне відео з Кеном.

Під час інтерв’ю ляльковий мачо дізнається, що на минулих вихідних його дівчина була не на зйомках для журналу чи мультфільму, а на вирубці дерев в Індонезії, де буквально своїми руками знищувала зелений дім тигрів, орангутангів та слонів (тобто, фактично вбивала їх), і все це лише заради того, щоб картонні коробки, в котрих вона продається, коштували дешевше. Авжеж, дізнавшись про це, Кен одразу ж відмовляється від Барбі. Greenpeace створила сторінку розгніваного хлопця у своєму ]]> Facebook-профілі ]]> , для  того,  щоб увесь світ дізнався про трагедію стосунків однієї з взірцевих пар в ляльковому світі.

Заява про причетність компанії до вирубки лісів не є голослівною: напередодні Greenpeace провела ретельне розслідування, встановивши зв'язок між виробником іграшок і проблемою часткового зникнення лісів, та опублікувала ]]> результати ]]>   на офіційному сайті.

«Компанії, котрі випускають іграшки, використовують великі об’єми глянцевої упаковки. Експертиза довела, що в упаковці, яку використовують популярні бренди іграшок, присутня доля суматранської деревини. Протягом розслідування, проведеного організацією   Greenpeace International , також був встановлений  зв'язок  між цими брендами та   APP ,   найбільшою і сумнозвісною індонезійською целюлозно-паперовою компанією»   - зазначено на сайті Greenpeace.

Для   КліматІнфо   переклала   ]]> Галина Гриценко ]]>

Редактор:   ]]> Олександра Лиганенко ]]>

Поділитись в соціальних мережах: