strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/maxfotoi/public_html/climate/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.

Мілан заохочує користуватися велосипедами замість автомобілів

Забруднене повітря в Мілані Одне з найбільших забруднень повітря, яке було зафіксоване в 2015 році, змусило Мілан вдатись до кардинальних змін щодо поліпшення якості повітря, а саме: платити мешканцям, які обирають поїздку велосипедом, а не авто. Наприкінці грудня смог став таким нестерпним, що в місті на три дні було заборонено користуватися автомобілями, а також запускати традиційні феєрверки. Резонно, що випробування нових способів зменшення забруднення повітря тривають, для цієї справи урядовці відклали 35 мільйонів євро.

Хоча минулорічний смог був незвичайно сильним, для мешканців Мілану в забрудненому повітрі немає нічого нового. 2008 року місто назвали найбільш забрудненим у Європі, і з того часу воно залишається одним з найбрудніших на континенті. Плани щодо розвитку велосипедної інфраструктури запозичені у Франції, де подібну систему випробували в 2014 році, коли працівникам платили 25 центів за кожний кілометр, який вони проїхали до місця роботи велосипедом. На жаль, у випадку із французами лише 419 людей із зацікавлених 10 000 дійсно це зробили. Залишається з’ясувати, чи будуть успішнішими подібні програми в інших країнах.

Мілан платитиме за велосипеди

Мілан планує платити більше, щоб краще стимулювати тих, хто добирається на роботу не автівками. До речі, через інтенсивний транспортний рух у Мілані можливо й таке, що в будь-якому випадку велосипедисти до роботи добиратимуться швидше, аніж водії авто.

Але через витрати чималих коштів місто наполягає на вживанні контролюючих засобів, які б допомагали переконатися в тому, чи люди кажуть правду, коли заявляють, що користуються велосипедами. Одне з можливих рішень - додаток для смартфонів, який відслідковує швидкість пересування, щоб визначити, чи справді людина їде велосипедом.

Велосипеди в Мілані

Проте експерти ставляться скептично до того, що фінансовий стимул вплине настільки суттєво, щоб радикально змінити спосіб пересування мешканців Мілану. Місто не в усіх регіонах неодмінно зручне для велосипедів. Хоча зараз прокладають більше велосипедних доріжок, ця інфраструктура не існує там, де велика кількість мешканців живе чи працює. І, звичайно, є ще одна банальна проблема: у одному з найбільш забруднених міст Європи важко переконати людей тренуватися «на свіжому повітрі».  

Джулі М. Родрігес (Julie M. Rodriguez)

Читати також:  11 екологічних ініціатив світових мегаполісів

Для КліматІнфо переклала та підготувала Марія Косенко

Редактор: Олена Чиганенко

Поділитись в соціальних мережах: